تنويه

تم غلق المدونة بشكل نهائى بعد الثورة
والانتقال الى المدونة الجديدة
مدونة اقرأ كى أحيا

http://M-Monier.blogspot.com

الصفحات

الأحد، 18 أكتوبر 2009

وانا نفسى أروح بلدى

ياعزيز عينى

وانا بدى اروح بلدى

ليلة نمت فيها

وصحيت مالقيتش بلدى

بلدى يابلدى

وياعينى على على بلدى

ياعزيز عينى

وانا بدى أروح بلدى

ليلة نمت فيها

وصحيت مالقيتش بلدى

ده مش لون عينيكى

ولا ديه ايديك

بدل ما أخاف عليكى

بخاف منك يابلدى

ياعزيز عينى

وانا بدى أروح بلدى

ااااااه يابلدى

1 التعليقات:

beheeddine يقول...

ياعزيز عينى
وانا بدى اروح بلدى
ليلة نمت فيها
وصحيت مالقيتش بلدى
بلدى يابلدى
وياعينى على على بلدى

بين اهلي وناسي
وبقيت غريب يابلدي
عمي ياللي ماشي ... ظلمي ماترضاشي
سافر قلبي وماجاشي
يدور على بلدي
ياعزيز عينى
وانا بدى اروح بلدى
ليلة نمت فيها
وصحيت مالقيتش بلدى
ده مش لون عينيكى
ولا ديه ايديكي
بدل ما أخاف عليكى
بخاف منك يابلدى
ياعزيز عينى
وانا بدى أروح بلدى

إرسال تعليق